Επικοινωνήστε μαζί μας στο potistiriblog@gmail.com

Πέμπτη 29 Νοεμβρίου 2012

ΝΤΕΝΙ ΜΕΝΤΕΖ: Η πρώην Μις Ιταλία έχασε το παιδί της αλλά βρήκε την αγάπη



Όπως αποκάλυψε σε συνέντευξή της σε ιταλικό περιοδικό η Ντένι Μέντεζ (Denny Mendez) λόγω αποβολής, έχασε πρόσφατα το παιδί που κυοφορούσε!



Η πρώην Μις Ιταλία και πρώτη έγχρωμη που κέρδισε τον τίτλο στην γειτονική χώρα, δηλώνει πως ακόμα δεν έχει ξεπεράσει τον απίστευτο πόνο της απώλειας...




"Δυστυχώς μου συνέβη και αυτό" δήλωσε η πανέμορφη Ντένι, που είχε κερδίσει τον βαρύτιμο τίτλο το 1996 και συνεχίζει:




"Ήταν η πρώτη μου εγκυμοσύνη και κατέληξε σε δράμα. Τώρα πρέπει να προχωρήσω μπροστά και να το ξεπεράσω. Δεν θέλω να μιλάω για αυτό το θέμα γιατί μου θυμίζει τον πρώην μου" κατέληξε, ενώ έπλεξε και το εγκώμιο του νυν αγαπημένου της:




"Δεν έχω ξανασυναντήσει κάποιον σαν τον Όσκαρ, είμαστε μαζί 7 μήνες και νοιώθω να τον γνωρίζω χρόνια... Ακόμα και άντρας να ήμουν θα ερωτευόμουν μαζί του!"