Επικοινωνήστε μαζί μας στο potistiriblog@gmail.com

Σάββατο 29 Σεπτεμβρίου 2012

ΑΝΕΚΔΟΤΟ: Για τις δύσκολες ώρες της φυλακής...

Δύο τύποι και ένας πόντιος που μόλις έχουνε φάει ισόβια...
βρίσκονται στο ίδιο κελί και συζητάνε για το πώς θα περάσουν τον καιρό τους στη στενή.

Εγώ λέει ο πρώτος έχω φέρει μαζί μου το γιο-γιό μου θα παίζω λιγο με αυτό θα περνάει ο καιρός.

Τί μας λες ρε φίλε του λέει ο δεύτερος, με ενα πραγματάκι που πηγαίνει πάνω κάτω θα περάσεις όλη σου τη ζωή; Εγώ έχω φέρει μαζί μια μίνι τραπουλίτσα, θα παίζουμε καμιά πρεφούλα ή ότι άλλο γουστάρετε και ετσι θα τη βγάλουμε.

Και ο πόντιος: Καλά ρε πάτε καλά και οι δύο; Θα βγάλεται μια ζωή παίζοντας χαρτιά και γιο-γιό;

- Γιατί ρε φίλε, του λένε οι άλλοι εσύ πώς θα τη βγάλεις;

- Εγώ ρε λέει έχω φέρει μαζί μου μια κούτα ταμπόν.

- Και τι θα το κάνεις ρε μεγάλε το ταμπόν εδώ μέσα;

- Τι θα το κάνω; Να ρε διαβάστε εδώ. Μ'αυτό μπορείς να κάνεις κολύμβηση, ιππασία, ορειβασία και ότι άλλο γουστάρεις...!
24wro