Επικοινωνήστε μαζί μας στο potistiriblog@gmail.com

Παρασκευή 30 Μαρτίου 2012

Tζούλια Αλεξανδράτου: Δείτε τον άντρα που θα παντρευτεί




Η
είδηση επιβεβαιώνεται από την ίδια τη Τζούλια Αλεξανδράτου, η οποία περιγράφει με λεπτομέρειες ποιος είναι και τι κάνει ο...




;τυχερός! Ο
αρραβωνιαστικός της σέξι Τζούλιας είναι ένας γνωστός επιτυχημένος
επιχειρηματίας, με τον οποίο δηλώνει ερωτευμένη:
«Αυτή την περίοδο της ζωής μου είμαι πιο ευτυχισμένη με τον άνδρα που
αγαπώ και με λατρεύει, τον Christian. Θα άφηνα τα πάντα μόνο γι' αυτόν
και ήδη έχω αφήσει πολλά.



Ο Καρπόζηλος είναι μισός Έλληνας, μισός Αυστριακός. Έχει ένα μεσιτικό 
γραφείο, παράλληλα δουλεύει ως manager σε διάφορα μαγαζιά. Γνωριστήκαμε 
το καλοκαίρι που μας πέρασε στη Μύκονο και από τότε είμαστε αχώριστοι. 
Έχουμε ήδη αρραβωνιαστεί, μένουμε μαζί και σκοπεύουμε σύντομα να 
παντρευτούμε. Για εμένα είναι ο ομορφότερος άνδρας και η καλύτερη ψυχή 
και τον αγαπώ πολύ. Με κάνει να νιώθω ότι όλα αυτά που πέρασα ήταν για 
να γίνουν ώστε να βρω στο τέλος ότι καλύτερο» δήλωσε η ξανθιά πορνοστάρ 
στο "Playboy".







«Δίπλα μου θα μπορούσε να σταθεί ένας άνδρας με πραγματικά balls. Κι 
αυτό γιατί πολλοί άνδρες δεν είναι έτοιμοι ούτε μπορούν να 
αντιμετωπίσουν το όνομα Τζούλια . Οι περισσότεροι είναι ανασφαλείς, 
θρασύδειλοι, με κόμπλεξ κατωτερότητας δίπλα μου, βλέποντάς με σαν τη 
Τζούλια που προβάλλουν τα media, και όχι όπως πραγματικά είμαι, ένα απλό
κορίτσι στην ηλικία μου».