Επικοινωνήστε μαζί μας στο potistiriblog@gmail.com

Παρασκευή 29 Ιουλίου 2011

Μαθήτρια έπαθε καρδιακή προσβολή επειδή της έκαναν παρατήρηση


Μαθήτρια έπαθε καρδιακή προσβολή επειδή της έκαναν παρατήρησηΚαρδιακή προσβολή έπαθε η 17χρονη Tabatha McElligott όταν μια καθηγήτριά της έκανε παρατήρηση
...σε αυτήν και μια συμμαθήτριά της επειδή πήγαν να πάρουν κολατσιό εν ώρα μαθήματος.



Μόλις η κοπέλα είδε μπροστά της την καθηγήτρια, πανικοβλήθηκε σε τέτοιο βαθμό που κατέρρευσε και έπαθε καρδιακή προσβολή.

Η ιατρική βοήθεια, η οποία έφτασε άμεσα τη μετέφερε στο νοσοκομείο Southend όπου διαπιστώθηκε ότι έπασχε από κάποια ιατρική πάθηση γνωστή ως ALCAPA.

Οι γιατροί χαρακτήρισαν την περίπτωση της μαθήτριας ως θαύμα καθώς μόνο 10% των ανθρώπων που πάσχουν από τη συγκεκριμένη πάθηση επιβιώνουν αν η ασθένεια δεν έχει διαγνωστεί πριν από τα πρώτα τους γενέθλια.

Η νεαρή Tabatha, από το Essex δήλωσε: «Έμεινα άναυδη όταν μου είπαν ότι έπαθα καρδιακή προσβολή στα 17 μου χρόνια. Δεν είχα ποτέ μπελάδες στο σχολείο. Γνωρίζαμε ότι ήταν κατά των κανόνων του σχολείου αυτό που κάναμε αλλά δεν πιστεύαμε ότι θα συνειδητοποιούσε κανείς ότι απουσιάζαμε. Όταν επιστρέψαμε κι άκουσα την καθηγήτρια να λέει το όνομά μου ένοιωσα την καρδιά μου να χτυπάει όλο και πιο δυνατά και η φωνή της ακουγόταν σαν από κάποια απόσταση. Ένιωσα τα πόδια μου να τρέμουν και μετά τίποτα».

Η νεαρή κοπέλα υπέστη μια σειρά από επεμβάσεις και σήμερα παίρνει μια σειρά από φάρμακα που της επιτρέπουν να έχει μια φυσιολογική ζωή.






"