Επικοινωνήστε μαζί μας στο potistiriblog@gmail.com

Τετάρτη 29 Ιουνίου 2011

Τζούλια Αλεξανδράτου: «Μου βγήκε ξινό τo dvd. Το έχω μετανιώσει»

«Moυ βγήκε ξινό το dvd. Μετανιώνω για κάποιες κινήσεις και λάθη που έκανα στο παρελθόν, τα οποία ήταν προτροπή κάποιων συνεργατών»
δηλώνει τώρα η Τζούλια Αλεξανδράτου, μετά την ποινική δίωξη που της ασκήθηκε για το πρώτο «καυτό» dvd.
«Ο φόρος που μου αντιστοιχεί έχει πληρωθεί.
Είμαι πλήρως νόμιμη και καλυμμένη. Η δήλωση που είχα κάνει τότε (σ.σ. το αμίμητο «υπήρχε κάμερα, αλλά ήταν… εμού και του ιδίου!» ήταν έμπνευση του Μένιου Φουρθιώτη και έγινε μόνο για τα media και την προστασία της εικόνας μου. Κανένας δεν είχε σκεφτεί ότι θα μπορούσαν να υπάρξουν όλες αυτές οι συνέπειες» συμπλήρωσε η tv persona.


Τι απαντά όμως σε όλα αυτά ο πρώην manager της, Μένιος Φουρθιώτης; «Είναι ενήλικη και βλέπει τα έγγραφα τα οποία υπογράφει. Έπαιρνε μόνη της τις αποφάσεις γι' αυτά που έλεγε και αυτά που έκανε».

πηγή : star & pinnokio