Επικοινωνήστε μαζί μας στο potistiriblog@gmail.com

Τετάρτη 29 Ιουνίου 2011

Katy Perry: Έβαζα σελοτέιπ για να μην φαίνεται το στήθος μου!



http://www.real.gr/Files/Articles/Photo/76458.jpgΗ Katy Perry έδωσε μια αποκαλυπτική συνέντευξη…
στο περιοδικό Rolling Stone, του οποίου κοσμεί το νέο εξώφυλλο.

«Άρχισα να προσεύχομαι για το στήθος μου στην ηλικία των 11 ετών και ο Θεός απάντησε στην 

προσευχή μου και με το παραπάνω, περίπου 100 φορές, μέχρι που σκέφτηκε ‘Σε παρακαλώ, σταμάτα, Θεέ μου. Δεν μπορώ να δω πια ούτε τα πόδια μου. Σε παρακαλώ σταμάτα!’ οπότε αυτό που έκανα ήταν να βάλω σελοτέιπ για να τα κρατάω χαμηλά. Πόσο καιρό το έκανα; Πιθανόν μέχρι τα 19 μου. Και όχι, δεν έχω κανέναν ψυχολογικό πόνο από αυτό». 


 

Στην ίδια συνέντευξη, η 26χρονη τραγουδίστρια μιλάει για τα σχέδια της και δηλώνει πως περιμένει κάτι να αλλάξει στον κόσμο. «Πιστεύω πως είμαστε απεγνωσμένοι για μία επαναστατική αλλαγή στη ζωή μας κυρίως στη σκέψη μας. Έχουμε φτάσει προτεραιότητά μας να είναι η δόξα και τίποτε άλλο. Ξέρω ότι είμαι μέρος του προβλήματος γιατί παίζω αυτό το παιχνίδι».
 

Αναμφίβολα, η 26χρονη τραγουδίστρια αγαπά τον άντρα της, Russell Brand, και έχει δηλώσει ότι ανυπομονεί να γίνει και μανούλα. Όμως βρήκε μάλλον παράξενο τρόπο να το δηλώσει: «Έχει αλλάξει τόσο πολύ... Όταν έχω hangover, τον κοιτάζω και σκέφτομαι: «Μα πώς στο καλό έκανες ηρωίνη κάθε μέρα; Εγώ δεν μπορώ να πιώ ούτε τρία ποτήρια κρασί χωρίς να θέλω να μην ξαναπιώ ποτέ! Είμαι τόσο ευτυχισμένη που επέζησε, φυσικά, Ο Θεός να τον έχει καλά».

Πηγή: darkface