Επικοινωνήστε μαζί μας στο potistiriblog@gmail.com

Δευτέρα 9 Μαΐου 2011

To ανέκδοτο της ημέρας!

Ο Γιωρίκας κάθεται στο καφενείο και πίνει αλλά είναι προβληματισμένος,εκείνη την ώρα έρχεται ο Κωστίκας τον βλέπει και τον ρωτάει. 
Γιωρίκα, τι έχεις; 
Κωστίκας: Άσε φίλε . 
Γιωρίκας: Φίλε τι... 

 έχεις? 
Κωστίκας:Άσε έχω τρίλημμα.. 
Γιωρίκας: Τρίλημμα? Μη λες ανοησίες δίλημμα εννοείς... 
Κωστίκας: Όχι ρε φίλε τρίλημμα εννοώ!! 
Κωστίκας:Κατσε να σου εξηγήσω.... ο φίλος μου ο Πανίκας μου χρωστάει 10.000 ευρώ και πάω να του τα ζητήσω, χτυπάω την πόρτα ανοίγει η Σουμέλα και της λέω οτι άνδρας της μου χρωστάει 10.000 ευρώ, αν δεν μου τα δώσει σήμερα θα τη γ@@@@. Οπότε γυρνάει και μου λέει λεφτά δεν υπάρχουν κάνε ότι θέλεις. 


Την αρπάζω και αρχίζω να την γ@@@@.Εκείνη την ώρα έρχεται ο Πανίκας και από τα νεύρα του γ@@@@@ έμενα. Ε, τελειώσαμε και έφυγα. Μετά από ένα μήνα ξαναπήγα, να ζητήσω τα λεφτά μου και έγινε πάλι το ίδιο.... εγώ τη Σουμέλα, ο Πανίκας έμενα. 
Αυτό γινότανε συνέχεια και τώρα έφτασα στο σημείο να μην ξέρω γιατί θα ξαναπάω. 
Για τα λεφτά; για τη Σουμέλα; η για τον Πανίκα; Αυτό είναι το τρίλημμα....