Επικοινωνήστε μαζί μας στο potistiriblog@gmail.com

Παρασκευή 29 Απριλίου 2011

Όνειρο το Τσάμπιονς Λιγκ για τον Vidic !!

Ο Νεμάνια Βίντιτς χαρακτήρισε ως όνειρο τη συμμετοχή του στον τελικό του Τσάμπιονς Λιγκ ως αρχηγός της Μάντσεστεςρ Γιουνάιτεντ κάτι που δεν το περίμενε ποτέ.



Ο διεθνής κεντρικός αμυντικός βλέπει την ομάδα του να είναι με το ενάμιση πόδι στο «Γουέμπλεϊ», μετά το 0-2 στην έδρα της Σάλκε και άρχισε να κάνει όνειρα: «Προφανώς είναι ένα όνειρο να είμαι ο αρχηγός της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ ειδικά σε έναν τόσο σημαντικό αγώνα όπως αυτός και να σηκώσω το τρόπαιο. Είναι το όνειρο κάθε ποδοσφαιριστή.

Για να είμαι ειλικρινής ποτέ δεν φαντάστηκα ότι μπορούσα να φτάσω ως εδώ. Μόνο ως όνειρο το έβλεπα πάντα να είμαι αρχηγός της Γιουνάιτεντ σε τελικό Τσάμπιονς Λιγκ και πραγματικά το απολαμβάνω. Και μόνο που παίζεις σε έναν τέτοιο τελικό είναι ένα απερίγραπτο συναίσθημα, όμως το να σηκώσω το τρόπαιο στα χέρια μου μέσα στο Γουέμπλεϊ νομίζω ότι θα είναι η κορυφαία στιγμή της καριέρας μου. Ένα όνειρο που γίνεται πραγματικότητα»...

 πηγή : www.gazzetta.gr