Επικοινωνήστε μαζί μας στο potistiriblog@gmail.com

Παρασκευή 29 Απριλίου 2011

Αντώνης Νικοπολίδης !

Χαρούμενος με την αναγνώριση του από τον κόσμο εμφανίστηκε με δηλώσεις του στο περιθώριο της βράβευσής του ο Αντώνης Νικοπολίδης, ο οποίος άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο να ασχοληθεί άμεσα με την προπονητική.


Ο παλαίμαχος πλέον πορτιέρο του Ολυμπιακού και της Εθνικής έκανε ένα μίνι φλας-μπακ στην πολυετη και επιτυχημένη καριέρα του και άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο να ασχοληθεί στο μέλλον με την προπονητική.

«Γνωρίζουμε όλοι ότι ήταν σαν μια τιμητική ψήφος του κόσμου προς το πρόσωπό μου. Αυτό αποδεικνύει ότι ο φίλαθλος κόσμος ξέρει να σέβεται και να τιμά, ανεξάρτητα με το ποια φανέλα έχει φορέσει ένας ποδοσφαιριστής» σχολίασε αρχικά ο Νικοπολίδης:

Διαβάστε αναλυτικά τι είπε για…

…το μέλλον του:

«Να κάνεις αυτό που αγαπάς είναι δύσκολο. Θα βρω κάτι, έχω κάτι στο μυαλό μου, να κάνω και να νιώσω πάλι 20χρονος. Η προπονητική με απασχολεί, έχω δρομολογήσει κάποια πράγματα. Το καλοκαίρι θα ξεκουραστώ και μετά θα δουλέψω πάνω σε αυτό».

…την μεταγραφή του από τον Παναθηναϊκό στον Ολυμπιακό:

«Ήταν η πιο κρίσιμη στιγμή στην καριέρα μου. Η πιο όμορφη ήταν η σεζόν 2004-05. Την περίοδο εκείνη πήρα το νταμπλ με τον Ολυμπιακό, ενώ ήρθε και η κατάκτηση του Euro και πιστεύω ότι να πετυχαίνεις κάτι τέτοιο είναι πολύ σημαντικό και ήταν απάντηση σε όσους έλεγαν πράγματα για την καριέρα μου».

…την πιο δύσκολη στιγμή στην καριέρα του:

«Ήταν όταν πήγα στου Ρέντη για πρώτη φορά. Είχα μεγαλώσει και ζήσει με τον Ολυμπιακό να είναι ο βασικός αντίπαλος και όταν ξεκίνησα να κάνω την πρώτη μου προπόνηση, κατέβηκα το ποτάμι και ήμουν σαν χαμένος».

…τα παιδιά και τον αθλητισμό:

«Φυσικά και τα προτρέπω να ασχοληθούν. Όχι μόνο με το ποδόσφαιρο, αλλά και με το μπάσκετ και όλα τα άλλα αθλήματα. Είναι ένας πάρα πολύ ωραίος τρόπος να γυμνάζεσαι και να εκτονώνεσαι».

πηγή : http://www.gazzetta.gr/